2012/11/04

Watch me


W ten weekend odkryłam nowe miejsce na Mazowieckiej. Zawsze lubiłam klimat tych okolic i dlatego miłym zaskoczeniem było odkrycie Watch Me Bar & Club. Zaskoczyła mnie niesamowita architektura wnętrz tego miejsca. Nie wiem dlaczego od razu przed oczami ukazał mi się projekt jednego z moich ulubionych architektów- Tadao Ando. Jest to artysta dla którego kluczową rolę w budowaniu przestrzeni architektonicznej, odgrywa światło. Dlatego to miejsce skojarzyło mi się z projektem Langen Foundation. A jakie Wy macie odczucia?













Tadao Ando Langen Foundation



Marynarka: Zara
Spodnie: H&M
Szpilki: Dior
Torebka: Dior

40 comments:

  1. Wspaniale wyglądasz!
    Cudowny kolor spodni i świetne szpilki :)

    ReplyDelete
  2. Prześliczny zestaw! Podoba mi się dosłownie każdy jego element, a połączenie wyszło niesamowicie elegancko :)

    ReplyDelete
  3. bardzo ładny klasyczny zesataw, ale z pazurem dzięki fuksjowym spodniom! no i chanelka w ciemniejszych barwach ;)

    ReplyDelete
  4. świetny zestaw, spodnie bardzo fajnie się wyrozniają:)

    ReplyDelete
  5. piękny żakiecik. fajnie, że pokazujesz nowe miejsca.

    ReplyDelete
  6. wow ta stylizacja jest cudowna!!! spodnie są niesamowite- kolorek love love!!!

    ReplyDelete
  7. Kolor spodni jest niesamowity!

    ReplyDelete
  8. Miejsce bardzo klimatyczne ;) Zestaw świetny, a spodnie też bym takie z chęcią przygarnęła :)

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyglądasz, no i oczywiście świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. Masz świetną figurę :) Marynarka jest śliczna :) Strój elegancki, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. piękny kobiecy zestaw ! uwielbiam takie <3

    ReplyDelete
  12. nogi do nieba:)
    świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  13. Rewelacyjne zdjęcia, wyglądasz świetnie!

    ReplyDelete
  14. genialnie wyglądasz ! super miejsce na zdjęcia i śliczne zdjęcia, pierwsze mi się bardzo podoba. Wygląda jak z gazety :))
    trafiłam tu przez przypadek, ale będę jeszcze zaglądać :)

    nowy blog:
    http://aleolaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. wszystko jest śliczne, idealne wręcz! :)

    ReplyDelete
  16. boski kolor spodni!!! Wszystko pieknie razem sie komponuje !!:))

    ReplyDelete
  17. ale fajny blog :-) i jaka piękna dziewczyna!!!
    zapraszam do siebie ... i do obserwowania :-)

    ReplyDelete
  18. śliczne kolory :) pasują do Ciebie :) zapraszam ;)

    ReplyDelete
  19. podobają mi się strasznie Twoje zdjęcia! ;)

    ReplyDelete
  20. kto wygrał szminkę w konkursie?

    ReplyDelete
  21. śliczna stylizacja! zwróciłam uwagę że lakier na paznokciach pasuje do spodni :)!

    Zapraszam do mojego świata secondhandów ilovesecondhands.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Hi dear i found u on lookbook :)

    Love that purple pants , so great on you :)
    by the way i already following you

    If u like my blog you can follow me too :D
    http://putrivalentinalim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudowne zdjecia :) wygladasz rewelacyjnie :* :*

    ReplyDelete
  24. Przepieknie!Ulica Mazowiecka jest moja ulubiona w W-wie. I lekroc odwiedzam stolice zawsze zatrzymuje sie w hotelu Mazowiecki :-)

    ReplyDelete
  25. Zawsze wyglądasz tak elegancko i z klasą :)
    Nowoczesna architektura bardzo mi się podoba, ale wystrój wnętrz już trochę mniej.

    ReplyDelete
  26. bardzo fajne stylizacje... cudne zdjęcia :) jak z magazynu :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. Rewelacyjny żakiet! Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  28. Piękny kolor spodni i świetne zdjęcia :)

    dzięki za odwiedziny u mnie :) fajny blog, dodałam do obserwowanych :)

    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Wyglądasz perfekcyjnie, spodnie idealnie na Tobie leżą, a marynarka idealnie pasuje do całości.
    Super!!!

    ReplyDelete
  30. Cudowne spodnie! Świetnie w nich wyglądasz! A pierwsze zdjęcie.. wow! :)

    ReplyDelete
  31. Those pants are such a nice pop of color, I really like them
    Follow each other?

    ReplyDelete
  32. Pięknie, poza tym przypominasz mi Scarlett Johansson:) obserwuję i pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. Zdjęcia są cudne!
    wyglądasz rewelacyjnie! buty świetne <3

    zapraszam.

    ReplyDelete
  34. Profesjonalne zdjęcia a Ty wyglądasz bosko. Zakochałam się w tych spodniach ;) Dodałam Cię do obserwowanych,


    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Zdjęcia są cudowne! bardzo ładnie wyglądasz i jesteś niesamowicie fotogeniczna! :D

    Bardzo podoba mi się twój blog, dlatego obserwuję i zapraszam do śledzenia również nas

    http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  36. Dzięki za funning na lookbooku :) fajny blog ja obserwuję i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  37. w takich spodniach będzie widać Cię wszędzie ;)

    ReplyDelete