2012/11/07

Undreground




























Od kilku dni mamy typowo jesienną pogodę. Na dworze jest zimno, pada deszcz i nie ma się ochoty wychodzić z domu. Dlatego jak tylko mam taką możliwość najchętniej zostaję w domu i wracam do moich ulubionych książek. Uwielbiam książki Murakamiego, gdy pojawia się nowa pozycja w księgarniach, muszę ją od razu mieć, zrobić sobie pyszną kawę i przenieść się w magiczny świat jego prozy. Jego książki przenoszą mnie w inny wymiar rzeczywistości na pograniczu realnego świata z światem fantazji, momentami trudno jest odróżnić w którym tak naprawdę jesteśmy. Od pierwszej kartki znajdujemy się w podziemiach naszej wyobraźni, odkrywając najgłębsze zakamarki psychiki. Prawdziwy "Underground"! Wszystkie jego książki wywarła na mnie ogromne wrażenie. A co wy myślicie o jego twórczości?
















Bluzka: Zara
Spódnica: Topshop
Szpilki: Kazar
Naszyjnik: Bijou Brigitte
Bransoletki: Bijou Brigitte


29 comments:

  1. zakochalam sie w tej spodniczce <3 pieknie wygladasz:)

    ReplyDelete
  2. "Zmusiłaś" mnie do poszukania informacji o tym pisarzu, bo prawdę mówiąc nie znałam jego twórczości - a lubię dowiadywać się o jakichś ciekawych pozycjach książkowych, o których wcześniej nie miałam pojęcia. ;D
    Co do zdjęć, to powinnaś zostać twarzą reklamową kampanii propagującej czytelnictwo - na pewno był by sukces :)) Świetnie
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Jeżeli chodzi o Murakamiego to polecam cykl pod tytułem "1Q84", jest to jedna z najlepszych książek jakie czytałam, po trzecim tomie ma się niedosyt, że już się kończy:-)

    ReplyDelete
  4. lubię czytać w jesienne wieczory książki, ale tego autora akurat nie znam;))
    a ty wyglądasz świetnie
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Fantastyczne zdjęcia, elegancka stylizacja, ale z pazurem!

    ReplyDelete
  6. czytałam jego 2, 3 książki kilka lat temu. czytało sie dobrze, ale nic nie pamiętam:( tylko szum morza...:)

    ReplyDelete
  7. WYGLADASZ PRZECUDNIE!
    Sliczne zdjecia!
    Zachwyt ogolny!
    Pozdrawiam Ewa

    ReplyDelete
  8. zdjęcia są świetne!
    zakolanówki i spódniczka to mój ulubiony trend ; )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin ( zgłosiły się tylko 4 osoby, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną : ))

    ReplyDelete
  9. Niestety nie znam tego pisarza, ale chętnie przeczytam jakąś jego książkę :).
    Świetny styl, super stylizacja, bardzo mi się podoba!
    Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz bosko!! Dzisiaj też mam założoną spódnicę i zakolanówki, lubię to :)
    A Murakamiego nie znam, jaką jego książkę polecasz na początek? Chętnie przeczytam :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo podoba mi się zestawienie spódnicy z zakolanówkami, niby szkolnie, a sexy ;)

    Twój blog bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych.

    ReplyDelete
  12. Co do zestawu to jest świetny-cudowna spódniczka!!!! jeżeli chodzi o książkli- to je uwielbiam - teraz jestem na etapie czytania ,,Rodziny Borgiów ''Puza :))

    ReplyDelete
  13. te zakolanówki dodają mega uroku całej stylizacji :)

    Zapraszam do mojego świata secondhandów http://ilovesecondhands.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. piekny naszyjnik!
    z Murakamim mam tak, że niktóre jego książki bardzo mi odpowiedają, a inne zdecydowanie nie.

    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  15. piękna spódniczka, stylizacja pełna uroku- i te zakolanówki ^^

    ReplyDelete
  16. ech ja nie lubię takich dni;p
    świetnie wygladasz:)

    ReplyDelete
  17. ale super foty!!!
    wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Zostałaś u mnie otagowana "Liebster Blog", więcej informacji na moim blogu. Pozdrawiam :)
    All About Fashion and Style

    ReplyDelete
  19. fantastyczne zdjecia;)


    pozdrawiam serdecznie:)

    vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. jakie masz zgrabne nogi:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. wyglądasz kochana rewelacyjnie, jestes przepiekna :) bardzo chetnie dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie w wolnej chwili http://mili-look.blogspot.com/ buziaki! :)

    ReplyDelete
  22. Cudownie wyglądasz i widzę że Tobie nawet pogoda nie przeszkodzi w cudownych zdjęciach :D Super :)

    ReplyDelete
  23. Dear, I am following you already :) Kisses

    ReplyDelete
  24. Masz piękny strój do czytania książek:) a na poważnie - stylizacja bardzo mi się podoba i te Twoje długie nogi... Wyglądasz po prostu extra!
    pozdrawiam: www.modnyswiatfrankie.pl

    ReplyDelete
  25. ależ masz piękne długie nogi:)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. śliczne zdjęcie jak z reklamy ;-) Widzę, że blog rozwija się w na prawdę fajnym kierunku. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. Jaka piękna spódnica, ta faktura materiału! <3
    Wnętrze domu również stylowe,
    z przyjemnością dodaję blog do obserwowanych
    i w wolnej chwili zapraszam również :)

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    ReplyDelete