2012/11/23

In next to no time


Dziś miałam mało czasu. Na szczęście przed wyjściem udało mi się zrobić kilka fotek. Bardzo lubię stonowane zestawy połączone z wyraźnym akcentem koloru butów i torebki. Dlatego zdecydowałam się na piaskowy płaszcz, jasno różowe spodnie i pastelowy sweter , podkreślone intensywnym kolorem torebki i butów. No i mój ulubiony srebrny lakier do paznokci Inglota. Co o tym myślicie?











 





Płaszcz: Zara
Spodnie: Zara
Torebka: Euro Torebka
Szpilki: Stylowe Buty

40 comments:

  1. Cudowny zestaw!! Wszystko jest idelne!!! świetne kolorki :))

    ReplyDelete
  2. przepiękne połączenia kolorystyczne, a buty mnie powalają :>

    ReplyDelete
  3. świetna stylizacja, ale nadająca się idealnie na wiosnę, nie sądzę,żeby ktoś pod koniec listopada wyszedł na dwór w takich butach:> Gdyby to były botki było by idealnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie do końca się z Tobą zgodzę, wczoraj cały dzień byłam w tych butach, jeżdżę samochodem więc buty z zakrytym placem są wystarczające. Ale zależy co kto lubi, każdy ma swoje upodobania:-)

      Delete
  4. Podoba mi się to połączenie! Fajnie wyglądasz w tych odcieniach!

    ReplyDelete
  5. świetne połączenie,bardzo mi się podoba:)
    buty są po prostu mega:D

    ReplyDelete
  6. Piękne połączenie kolorów i dodatki :)

    ReplyDelete
  7. świetny zestaw, piękne kolory :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie wyglądasz!
    Cudowny kołnierzyk! :)

    ReplyDelete
  9. a mi się podoba kołnierzyk, jest cudny :) Można wiedzieć skąd? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Bijou Brigitte w Złotych Tarasach, ale kupiłam go jakiś czas temu i nie wiem czy nadal jest dostępny :-)

      Delete
  10. Przepięknie wyglądasz ! Jesteś tak śliczna, że w sumie zdziwiłabym się gdybyś w czymś wyglądała nie tak ;) A zestaw bardzo fajny delikatny, podkreśla twoją urodę :)

    ReplyDelete
  11. Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam,
    M.

    ReplyDelete
  12. super ! cudowne szpilki <3

    ReplyDelete
  13. super wygladasz ;)
    sliczna jestes ;)

    ReplyDelete
  14. Zestaw jest przepiękny!
    Elegancja w najlepszej postaci!
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  15. zestaw idealny, połączenie sweterka z tym kołnierzykiem mnie zauroczyło <3

    ReplyDelete
  16. wow..zakochałam się w tej stylizacji,wszystko idealnie dobrane:)
    Alex

    ReplyDelete
  17. Cudowna stylizacja :) a buty i torebka to po prostu rewelacja :)

    ReplyDelete
  18. śliczny kolor butów. połączenia z mocnym akcentem sa zawsze na tak! :)

    ReplyDelete
  19. świetny zestaw, połączenie kolorów idealne:)

    ReplyDelete
  20. klasyka. kobieco. pieknie. lakier sweitny! pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. świetny zestaw! cudowne połączenie kolorów!

    ReplyDelete
  22. świetna stylizacja :) uwielbiam takie kolorki ;* obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie ;) buziaki :****

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz znakomicie!
    Zapraszam na
    walkinfashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. wow, jestem pod ogromnym wrażeniem!♥ świetnie wyglądasz, ten akcent w postaci butów i torebki bardzo mi się podoba. :)
    +oddaj mi swoją figurę! :D

    ReplyDelete
  25. świetnie!! dodaję do obserwowanych :D

    ReplyDelete
  26. Nominuję Cię do Liebster Award :) więcej informacji w moim nowym poście :)

    ReplyDelete
  27. Super wyglądasz w sumie tak słonecznie wręcz wiosennie :) Ale ja tez lubie chodzić w "niewłaściwych ubraniach" na daną porę roku :) Po co się ograniczać? :) Jak się jeździ autem to nie ma z tym problemu :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

    ReplyDelete
  28. I love you look anda your shoes,Do you want to follow each other?
    If so, follow me and I will follow you back for sure!
    kiss
    http://mydiarynery.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  29. Dziękuję za wizytę na mym blogu :)
    Zajrzałam jak widać i dodałam się do obserwatorów.
    Fajny zestawik. Pozdrawiam, Angela

    ReplyDelete
  30. Cudownie połączyłaś kolory, jeszcze nie widziałam zestawienia w takich barwach, wszystko wygląda idealnie :*
    Całuję Tina :*

    ReplyDelete
  31. piękna klasyka! Idealnie dobrane dodatki, świetnie połączone kolory, świetnie leżące spodnie, piękne nogi, cudowny płaszcz! ;)

    ReplyDelete
  32. so chic! I really like your blog, just followed you!

    ReplyDelete
  33. super :-) obserwuję http://jeanettegloves.blogspot.com/

    ReplyDelete